Jak bude fungovat úřad v posledních týdnech roku 2021


Upozorňujeme obyvatele i návštěvníky Prahy 4, že Úřad městské části Praha 4 bude ve dnech 23. prosince a 31. prosince 2021 pro veřejnost z provozních důvodů uzavřen. V období mezi svátky budou pak ve čtvrtek 30. prosince 2021 omezeny některé agendy a služby. Do běžného provozu se pak úřad vrací první pracovní den roku 2022, kterým je pondělí 3. ledna.

Přehledně pak zde:

20. - 22. 12. 2021 (pondělí až středa)
  • normální pracovní doba
23. 12. 2021 (čtvrtek)
  • úřad i jeho detašovaná pracoviště budou z provozních důvodů uzavřeny
27. - 29. 12. 2021 (pondělí až středa)
  • normální pracovní doba
30. 12. 2021 (čtvrtek)
  • bude uzavřena hlavní pokladna v budově úřadu na ulici Antala Staška 2059/B0b, která přijímá hotovostní i bezhotovostní platby
  • Odbor správních agend (občanské průkazy a pasy, otevírací doba od 8 do 12 hodin) bude přijímat platby pouze v hotovosti, ostatní odbory platby přijímat nebudou
  • otevřena bude i registrace do Zón placeného stání (pracoviště ZPS je dočasně umístěno v Nuselské radnici)
  • uzavřena budou všechna informační centra (Czech POINT)
31. 12., 2021 (pátek)
  • úřad i jeho detašovaná pracoviště budou z provozních důvodů uzavřeny
3. 1. 2022 (pondělí)
  • normální pracovní doba s těmito výjimkami:
  • hlavní pokladna v budově úřadu bude otevřena až od 10 hodin
  • oddělení zón placeného stání (ZPS), přechodně sídlící v historické budově radnice v Nuslích, bude tento den z technických důvodů uzavřeno
Normální pracovní dobu najdete v rubrice KONTAKTY .

Telefonní seznam a odbory a oddělení úřadu pak v rubrice ÚŘAD MČ .




Zveřejněno: 14.12.2021 – Vít Drbal
Vytisknout