Jak bude fungovat úřad v posledních týdnech roku 2021
Upozorňujeme obyvatele i návštěvníky Prahy 4, že Úřad městské části Praha 4 bude ve dnech 23. prosince a 31. prosince 2021 pro veřejnost z provozních důvodů uzavřen. V období mezi svátky budou pak ve čtvrtek 30. prosince 2021 omezeny některé agendy a služby. Do běžného provozu se pak úřad vrací první pracovní den roku 2022, kterým je pondělí 3. ledna.
Přehledně pak zde:
20. - 22. 12. 2021 (pondělí až středa)
23. 12. 2021 (čtvrtek)
- úřad i jeho detašovaná pracoviště budou z provozních důvodů uzavřeny
27. - 29. 12. 2021 (pondělí až středa)
30. 12. 2021 (čtvrtek)
- bude uzavřena hlavní pokladna v budově úřadu na ulici Antala Staška 2059/B0b, která přijímá hotovostní i bezhotovostní platby
- Odbor správních agend (občanské průkazy a pasy, otevírací doba od 8 do 12 hodin) bude přijímat platby pouze v hotovosti, ostatní odbory platby přijímat nebudou
- otevřena bude i registrace do Zón placeného stání (pracoviště ZPS je dočasně umístěno v Nuselské radnici)
- uzavřena budou všechna informační centra (Czech POINT)
31. 12., 2021 (pátek)
- úřad i jeho detašovaná pracoviště budou z provozních důvodů uzavřeny
3. 1. 2022 (pondělí)
- normální pracovní doba s těmito výjimkami:
- hlavní pokladna v budově úřadu bude otevřena až od 10 hodin
- oddělení
zón placeného stání (ZPS), přechodně sídlící v historické budově
radnice v Nuslích, bude tento den z technických důvodů uzavřeno
Normální pracovní dobu najdete v rubrice
KONTAKTY .
Telefonní seznam a odbory a oddělení úřadu pak v rubrice
ÚŘAD MČ .