1. Název
|
městská část Praha 4
|
2. Důvod a způsob založení
|
3. Organizační struktura
|
Orgány městské části jsou zastupitelstvo městské části, rada městské části, starosta městské části a úřad městské části.
|
- Zastupitelstvo městské části zřizuje výbory jako své poradní orgány pro jednotlivé úseky své činnosti.
- Rada městské části zřizuje komise jako své iniciativní a poradní orgány.
- Úřad městské části se člení na odbory a oddělení
|
Úřad městské části tvoří starosta, zástupci
starosty, tajemník úřadu městské části a zaměstnanci městské části
zařazení do úřadu městské části. V čele úřadu městské části je starosta.
Tajemník úřadu městské části je statutárním orgánem městské části v
pracovněprávních vztazích se zaměstnanci zařazenými do úřadu městské
části a odpovídá starostovi za plnění úkolů uložených úřadu městské
části v samostatné a přenesené působnosti.
|
Zřizované organizace
|
4. Kontaktní spojení
|
adresa
| Úřad městské části Praha 4 Antala Staška 2059/80b 140 46 Praha 4 – Krč
|
telefon
| 261 192 111
|
fax
| 241 741 743
|
WWW stránky
| www.praha4.cz
|
email
| posta@praha4.cz
| e-mailová adresa pro příjem datových zpráv opatřených el. podpisem a zpracovaných elektronickou podatelnou
|
radnice@praha4.cz
| e-mailová adresa pro běžnou komunikaci bez zaručeného elektronického podpisu
|
obecný tvar e-mailové adresy na kteréhokoli voleného zástupce nebo zaměstnance úřadu: jmeno.prijmeni@praha4.cz
|
ID datové schránky
| ergbrf7
| |
úřední hodiny
| pondělí
| 8.00 - 18.00 hodin
|
středa
|
čtvrtek
| 8.00 - 10.00 hodin
|
Existuje možnost si v mimořádných případech telefonicky domluvit schůzku mimo stanovené úřední hodiny.
|
5. Případné platby lze poukázat
|
- č. ú.: 19-2000832359/0800 – příjmový účet všeobecný
- č. ú.: 30015-2000832359/0800 - příjmový účet pro platby v souvislosti s fungováním ZPS
- č. ú.: 27-2000832359/0800 - výdajový účet
|
Platby na příjmové účty jsou rozlišovány podle variabilních symbolů, které plátcům přiřazují věcně příslušné odbory.
|
6. IČ
| 7. DIČ
|
00063584
| CZ00063584
|
8. Dokumenty | | |
Usnesení Rady a Zastupitelstva MČ Praha 4 Rozpočet městské části Praha 4 Zpráva o výsledcích hospodaření MČ Praha 4
|
9. Žádosti o informace |
Žadatel (každá fyzická nebo právnická osoba) může
požádat o informaci osobně nebo písemně (vč. elektronicky podané
žádosti). Pro písemné podání je určen formulář Žádost o poskytnutí informace (soubor rtf).
Z písemné žádosti musí být zřejmé, že se žadatel
domáhá poskytnutí informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o
svobodném přístupu k informacím.
|
10. Příjem žádostí a dalších podání
|
Podat žádost či stížnost, předložit návrh, podnět či jiné dožádání lze:
|
|
11. Opravné prostředky
|
Proti rozhodnutí vydanému podle správního řádu lze do
15 dnů ode dne oznámení, pokud jiný zákon než správní řád nestanoví
jinou lhůtu, podat odvolání k Magistrátu hlavního města Prahy
prostřednictvím úřadu městské části, který rozhodnutí vydal, v počtu
stejnopisů o jeden vyšší než je počet účastníků. Z odvolání musí být
patrno, kdo jej činí, které věci se týká a co navrhuje. Fyzická osoba
uvede v podání jméno a příjmení, datum narození a místo trvalého pobytu,
popř. jinou adresu pro doručování. V odvolání souvisejícím s její
podnikatelskou činností uvede fyzická osoba jméno a příjmení, popřípadě
dodatek odlišující osobu podnikatele nebo druh podnikání vztahující se k
této osobě nebo jí provozovanému druhu podnikání, identifikační číslo a
adresu zapsanou v obchodním rejstříku nebo jiné zákonem upravené
evidenci jako místo podnikání, popřípadě jinou adresu pro doručování.
Právnická osoba uvede v odvolání svůj název nebo obchodní firmu,
identifikační číslo nebo obdobný údaj a adresu sídla, popřípadě jinou
adresu pro doručování. Odvolání musí obsahovat označení správního
orgánu, jemuž je určeno (Magistrát hlavního města Prahy), a podpis
osoby, která je činí.
Odvolání je možno učinit písemně nebo ústně do
protokolu anebo v elektronické podobě podepsané zaručeným elektronickým
podpisem. Za podmínky, že odvolání je do 5 dnů potvrzeno, popřípadě
doplněno podle předchozí věty, je možno je učinit pomocí jiných
technických prostředků, zejména prostřednictvím dálnopisu, telefaxu nebo
veřejné datové sítě bez použití zaručeného elektronického podpisu. Ten,
kdo činí podání v elektronické podobě, uvede současně poskytovatele
certifikačních služeb, který jeho certifikát vydal a vede jeho evidenci,
nebo certifikát připojí k podání.
Při neoznámení rozhodnutí účastníkovi řízení lze
podat odvolání do 30 dnů ode dne, kdy se o vydání rozhodnutí a řešení
otázky, jež byla předmětem rozhodování, dozvěděl, nejpozději však do 1
roku ode dne, kdy bylo rozhodnutí oznámeno poslednímu z účastníků,
kterým ho úřad městské části oznámil.
|
12. Formuláře
|
13. Popisy postupů
|
Vybrané návody pro řešení životních situací jsou dostupné v oblasti Potřebuji si vyřídit...
|
14. Předpisy
| | |
Přehled nejdůležitějších předpisů, podle nichž Úřad MČ Praha 4 zejména jedná a rozhoduje, je uveden v rámci popisu činnosti jednotlivých odborů.
Veškeré předpisy vydané ve Sbírce zákonů a ve Sbírce hl. m. Prahy
jsou k nahlédnutí v Samostatném organizačním oddělení a pro kooperaci s orgány MČ Praha 4, Antala
Staška 2059/80b, Praha 4 - Krč, 10.patro, kancelář č. 1016, tel.: 261
192 106.
|
15. Sazebník úhrad za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb.
|
16. Licenční smlouvy
V současné době nejsou MČ Praha 4 poskytnuty žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
|
17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
|
Informace za jednotlivá období: rok 2005, rok 2006, rok 2007, rok 2008, rok 2009, rok 2010, rok 2011, rok 2012, rok 2013, rok 2014, rok 2015, rok 2016
|
18. Seznam oznámení o poskytnutých informacích podle §5 odst. 3 zákona č. 106/1999 Sb. |