PVK otevírají zákaznické centrum v omezeném režimu


pvk pražské vodovody a kanalizace

Pražské vodovody a kanalizace otevřely od pondělí 4. května 2020 opět zákaznické centrum v Dykově ulici (na snímku). Provoz však bude v omezeném režimu kvůli ochraně zdraví zákazníků i zaměstnanců.

Otevřeno bude od pondělí do pátku pouze pro zákazníky, kteří potřebují vyřešit akutní záležitost, jež nelze vyřídit korespondenčně, a zarezervují si termín návštěvy přes rezervační systém na stránkách www.pvk.cz v sekci zákazníci, nebo prostřednictvím zákaznické linky.

V zájmu ochrany svého zdraví budou zákazníci mít při příchodu povinnost použít dezinfekci u vchodu, ústa a nos musí mít zakrytá rouškou. Všemi ochrannými pomůckami budou samozřejmě vybaveni i zaměstnanci zákaznického centra.

Pokladna v zákaznickém centru zůstává nadále zavřená, a tudíž není možné provádět platby v hotovosti. Pro zaplacení závazků je možné využít tyto formy úhrad: e-platby prostřednictvím svého zákaznického internetového účtu, zadáním standardního příkazu k úhradě, platbou chytrým telefonem pomocí QR kódu, platbou na terminálech Sazky či pomocí A složenky na pobočkách České pošty.

PVK žádají zákazníky, aby v zájmu svého zdraví a pohodlí, přednostně využívali pro vyřizování požadavků a dotazů bezkontaktní formu komunikace, především e-mail: info@pvk.cz .
Pro vyřizování běžných dotazů slouží zákaznické telefonní linky 601 274 274 a 840 111 112 .







Zveřejněno: 04.05.2020 – Vít Drbal
Vytisknout