Oddělení personální

  • řeší otázky vyplývající z pracovněprávních vztahů ve spolupráci s právníky odboru právního (OPR)
  • projednává s příslušnými vedoucími odborů platové zařazení zaměstnanců, eviduje úpravu pracovní doby
  • vypracovává pracovní smlouvy včetně všech jejich náležitostí, potvrzuje dobu zaměstnání bývalých zaměstnanců
  • vede osobní evidenci a spisy zaměstnanců
  • plní úkoly související s důchodovou agendou
  • zabezpečuje odborné vzdělávání zaměstnanců
  • vypracovává platové výměry při nástupech nových zaměstnanců i při všech změnách platových podmínek
  • vypracovává návrhy funkčního schématu úřadu a stanovuje zatřídění jednotlivých funkčních míst dle příslušných právních předpisů
  • zadává inzerci do tisku a na internet, vede evidenci zájemců o zaměstnání a organizuje výběrová řízení na obsazení jednotlivých funkčních míst
  • při řešení personálních otázek spolupracuje s úřadem práce a Českou správou sociálního zabezpečení
  • vydává průkazy – oprávnění k úkonům ve státní správě a osobní průkazy zaměstnanců úřadu
  • spravuje sociální fond a podává tajemníkovi úřadu návrhy na zlepšování péče o zaměstnance
  • spravuje agendu cestovních příkazů